dissabte, 7 de juliol del 2018

SUMMER CAMP 2018 (THE WATER)



The Water


Durant la segona setmana de casal hem seguit amb la important missió que en Rufus ens va encomanar. Fent recordatori pels nou vinguts, en Rufus és un personatge que intenta aconseguir recuperar les cinc pedres màgiques dels elements (ventaiguanaturafoc i terra), les quals ha amagat una malèvola granota que es diu Silvana. Per aconseguir-ho, cada setmana treballarem un element per arribar a recuperar-lo els divendres quan sortim d'excursió cultural.

L'element treballat al llarg d'aquesta setmana és l'aiguawater en anglès. A continuació us explicarem tot el que hem realitzat! Mireu, mireu!!!


Dilluns:

Comença la setmana i un cop més ens retrobem amb cares conegudes dels nens i nenes que ja venien al casal, però també n'apareixen de noves disposades a ajudar al màxim al nostre amic Rufus:



Abans de començar l'activitat programada, se'ns va aparèixer en Rufus per explicar un conté de l'aigua, element que hauríem de treballar durant aquesta setmana. En ell ens parlava del que es coneix com a cicle de l'aigua, d'on vàrem deduir que l'aigua pot arribar a tenir tres estats: sòlid (gel), líquid (aigua) i gasós (vapor d'aigua):



A continuació vàrem fer una mica de JustDane!, tot escoltant cançons angleses relacionades amb l'aigua, per exemple BabyShark:



Acabats d'esmorzar, vam descobrir com n'és d'important l'aigua per donar vida, en concret ho vam treballar a través de la flor de nenúfar, en una cara vam escriure les nostres qualitats bones, pintades amb colors que ens agradessin, darrere les nostres qualitats dolentes, pintades amb colors que no ens agradessin. Un cop la teníem pintada, retallada i havíem tancat els pètals, ens dirigírem al pati a fer una mica de toll d'aigua amb l'ajuda de la mànega, el resultat fou que en posar les nostres flors sobre el toll es van anar obrint generant-nos una gran sorpresa:








Dimarts:

Com cada dimarts, tocava aprofundir en l'element de la setmana, tot això ho vàrem fer dins l'activitat del Scrable & the hung. Les paraules a treballar van ser: river, sea, raining, lake, clouds, water, fish, octopus, etc. En el grup dels més grans del casal va haver-hi una emocionant competició, la qual fins al final de la partida no va tenir clar guanyador, mentrestant els més petits van aprendre les paraules a partir de dibuixos:









Després d'esmorzar ens vam dirigir al poli, on com sempre vàrem fer jocs dirigits en anglès amb la finalitat de millorar la seva comprensió oral; després gaudírem d'una estoneta de freetime d'allò més divertida:





En tornar a les classes ens vam separar en dos grups d'edats, uns van començar a pintar el mural del cicle de l'aigua, tot diferenciant els diferents estats de l'aigua, mentrestant els més petits pintaven una careta en forma de gota d'aigua:




Dimecres:

Els dimecres ens activem amb l'activitat anomenada SingStar!, on cantem cançons angleses relacionades amb l'aigua ajudant-nos d'un micro



 
Un cop esmorzats, vam mirar en llengua anglesa la pel·lícula: Finding Dori, seguint amb la nostra millora de la comprensió de l'anglès, on vam aprofundir en l'aprenentatge iniciat amb l'Scrabble & The Hung, identificant paraules com octopus, fish, entre d'altres; tot això mentre vèiem la pel·lícula:



En acabar l'activitat de cartoons!, tocava fer una estoneta de creativitat, on vam convertir una pedra en un peix (fish). Tant grans com petits van fer un peixos xulíssims:






Dijous:

Els dijous són dia de Water War o guerra d'aigua, com encara teníem coses pendents d'acabar, vam centrar totes les nostres il·lusions en finalitzar el nostre súper mural del cicle de l'aigua, on els més grans van ser els encarregats d'enllestir-lo. Mentrestant, els petits varen aprofundir més en aprendre sobre el cicle de l'aigua de la mà del Pop Ramiro (Octopus Ramiro):










Quan ja feia més caloreta, ens vam començar a preparar per a la guerra d'aigua. Aquest cop teníem nous xurritos i inclús una ''Bola loca'' per poder passar-nos-ho d'allò més bé:





 


Divendres:

El dia de sortida cultural havíem d'anar al lloc on millor ens podien explicar tot això de l'aigua, per aquest motiu, el Museu de l'aigua era un lloc ideal per poder descobrir-ne més coses:




Per arribar-hi vam agafar l'autobús urbà de Lleida, quina emoció teníem per pujar-hi! Un cop allí, el Jordi, que és l'home que s'encarrega de les visites al Museu de l'aigua, ens va deixar una zona d'ombra per poder esmorzar abans de començar les activitats. En acabar ens vam reunir tots als porxos del Museu i ens varen explicar la importància de l'aigua per crear energia, i com el vent, el qual vam treballar la setmana anterior, ens servia d'igual manera per crear-ne:



Tot seguit, en Jordi ens va fer una sèrie d'experiments per demostrar l'energia hidràulica. Un cop finalitzats, una súper gimcana ens esperava, on havíem de construir un molinet de vent, una turbina d'aigua, una competició de gels, entre d'altres! En acabar, vam gaudir de totes les instal·lacions que té el Museu de l'aigua per jugar. Tot i això ens preocupava no trobar la pedra màgica pel Rufus, fet que ens va fer pensar que la Granota Silvana l'hauria amagada en un altre lloc fora del Museu; Finalment, la vam trobar ben amagada a l'escola, missió complerta!:








Fins a la setmana vinent!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada